Tisdag!

Hej! Äntligen har jag tid till ett redigt inlägg!
Jobbat idag. Segt, är ingen jobb människa. Haha
Just kommit hem, varit med Matilda och Domme. Jag och M tog en brutal promenad som tog en timme, för er som känner mig vet ju att jag inte är en träningsmänniska heller utan hellre jäser ihop på soffan i matkoma eller något istället för att röra på mig, men nu jävlar ska det ändras! Ska promenera även imon med mina brudar sen ska jag träna något annat med.
Slutat äta så mycket godis har jag med gjort, och käkar mindre mat än vad jag gjort innan. Fan va fet jag låter, haha men mat är fan de bästa som finns! Hade jag haft ett program om mig själv så hade det funnits ett klipp på minst 30 min där jag bara snackar om mat! "- Vad blir de för mat? Finns de ingen mat här? Får vi inte godis?" Haha. Hade passat i en italiensk familj där dom har sånna matfester typ och käkar i flera timmar med en halvtimmes vila imellan måltiderna, hade passat mig utmärkt! ;D Och då hade jag varit så fräscht brun med, åh nomnom!
Nu blir det miljontals situps och sen en dusch så jag inte luktar usch!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0