Phu!

Tränat klart nu, shit vad man märkte att jag inte tränat på lääänge! Helt slut nu!
Nu blir det en lång go dusch och sen kanske ansiktsmask och ögonbrynsplockning :D
Längtar som faan tills jag åker till Thailand nu! Åker 13 Februari, gött att slippa detta skit vädret! Ska bli snuskigt brun och fin :D Ska även sy upp balklänning där och träffa min syster som jag inte träffat på snart ett år! Längtar längtar LÄNGTAR! :D
Jag senast i Thailand 2010 :)
Utkiksplats och stränder
Jag var cool och höll en örn ;D
Poserar med A's tatuerare ;D
Solar och saknar min kropp! (hade bränt sönder axlarna)
Hade redig bakfylla och tog en taxi 200 meter till stranden :)
Fan va jag längtar tillbaka! Ska bli gött att komma ner igen! :D
Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0