Nystart!

Hejsan, nytt år nystart av blogg!
Har haft ett x antal bloggar innan men dom har jag inte lyckats så bra med, så börjar om nu!
Regel nummer 1: JAG bestämmer när bloggen uppdateras, vilket kan bli när som helst :)
Regel nummer 2: Finns inte!
Snabbt om mig:
Jag heter Caroline, snart fyllda 19.
Utbildar mig till fotograf, hur de går är en stor fråga.
På fritiden umgås jag med vänner, lever, festar, äter, hm har bara jävligt kul. Hade helst velat leva i en dröm värld och bara glida genom livet, men tyvärr går inte det eftersom livet redan är planerat. Så jag gör så gott jag kan ändå :)
Är en rätt ironisk människa, så ta inte allt jag skriver väldigt seriöst :)
Blablabla....
Uppdaterar roligare senare!
Puss på er!
En vacker bild på mig! ;D

Kommentarer
Postat av: Nilla

Första kommentaren ever!

Fasen vad tufft!

2012-01-16 @ 22:45:32
URL: http://nillananic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0