AAAJE!

Har sån jävla träningsvärk så de e helt sjukt, speciellt armarna, ryggen och brösten :S Fyfan känner mig som en gammal stel kärring! :( Haha, ska anlita en porrig massör som kan knåda lite på min värk ;D hahaha många tatueringar ska han ha med!
Funderar dock på att skaffa mig lite träningsvärk i magen med som grädde på moset genom ett x antal situps! Får se! :)
Sitter och lyssnar på dom bästa just nu, The baseballs, älskar dom! :O Såg dom live förra sommaren och de va fan de bästa jag sett! Så jäkla charmiga :D Inte alla som delar min lite snurriga musiksmak! Gillar typ allt! Men just nu är det dessa som gäller och annan liknande musik! Loves it! :D
Hade lätt åkt och kollat på dom igen! Hur bra som helst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0